joi, 5 martie 2009

C.H.E.M.I.C.A.L.


Ma uit in oglinda si ma intreb daca ce vad sunt cu adevarat limitele mele de materie: juma' de buletin subponderal de un metru si-un picior de broasca cu mainile ridicate si catzarata pe ziar.
Daca lumea se rezuma la reactii chimice si legi fizice.... daca timpul este de fapt o iluzie a relativitatii si daca mama natura ne prosteste in continuare ca iubim pentru a procrea... atunci nimic din ceea ce vad nu e real si totul e la fel de la locul lui si de adevarat ca propria-mi fiinta.

Dar daca traiesc si altfel..? Daca moleculele mele traiesc intr-un tricou al "Lui", daca sunt prinsa intr-o fotografie, sunt un numar dintr-o retea de telefonie, un cuvant pe o pagina, o amprenta, o umbra peste musuroiul de furnci ori parazitez amintirile cuiva?! Daca toate "eu" sunt atat de raspandite in intreaga lume, atunci in fiecare zi respir suflete si ma las respirata de ele. Citind asta, tu faci acum parte din mine, iar eu ma imprim pe sinapsele tale.

Partea nasoala in totata treaba cu interconectivitatea e ca ... nu ti se da posibilitatea sa alegi. Esti poate in mintea unui om pe care nu il vrei in preajma, te apasa amintiri si probleme ale altora pe care nu vrei sa le auzi, iti umpli firea si timpul cu detalii de comportament pe care nu le agreezi la altii, dar le faci fara sa vrei pentru ca s-au imprimat in tine...
Cine esti tu? CE esti tu, materie?... si cine vrei sa fii?

8 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  3. Putin cam pesimist tonul... Daca tot vrei sa intelegi cine esti si ce esti si ce insemni, gandeste-te si la partea frumoasa a lucrurilor expuse de tine: la tine se gandesc si persoane dragi, persoane care te iubesc sau te respecta pentru ceea ce reprezinti in viata lor.

    Gandurile lor te duc mai departe, iar fara ei nu ai mai savura nici macar o clipa din viata.

    RăspundețiȘtergere
  4. Vesnica pomenire a "ce vreau sa fiu" si "ce sunt"."Ce vreau sa fiu" visez "ce sunt" cand ma trezesc in gandurile lumii.Interconectat,da,este tot.Suntem un Tot.Si e evident.Doar ca.Banul asta.Nu!De fapt este puterea.Si iubirea este putere.Ai ales?Bine.Puterea?

    RăspundețiȘtergere
  5. tie ar trebiu sa ti se interzica sa postezi inclusiv cu "Anonim". Chiar crezi ca nu m-am prins cine esti?! Fii fericit ca m-am ostenit sa-ti raspund. NU MERITAI atata atentie

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce-ai mă cu bietul creştin anonim? Trăim vremuri grele în care e mai uşor să dezintegrezi un atom decât o prejudecată... şi te-ai adaptat foarte bine la vremurile astea. Dar adaptarea la o normalitate bolnavă nu-i semn de sănătate, Miki dragă...

    Asta ca să-nţelegi pe scurt: n-am fost eu „Anonimul”

    RăspundețiȘtergere
  7. Dane, tie iti face placere sa iti creezi conturi multiple si sa se faca lumea ca nu s-a prins cat esti de paranoic?

    RăspundețiȘtergere

Acest formular NU trebuie luat in seama. Pur si simplu nu am o optiune care sa il poata scoate de pe pagina. Ma scoate el din sarite, asadar.