miercuri, 5 august 2009

Love it if you dare

Bucurescii, ingramadirea aceasta paradoxala, in care se intalnesc atatea aspecte contradictorii - batrane si moderne, elegante si boccii, duioase si hilariante -, prezinta, pentru pictorul insetat de frumusetea vie, un nesfarsit domeniu de inspiratie" - N.N. Tonitza

Sursa: http://interbelic.metropotam.ro/Redescopera-Bucurestiul-de-odinioara/2009/08/art5858717328-Seara-de-tango-la-Vulpea-Rosie/#rated

Iata de ce iubesc eu aceasta curva batrana cu parfum frantuzesc:

pentru ca m-a invatat sa ma ridic de fiecare data cand am cazut
pentru ca la 3 dimineata ma pot opri intr-un local fara sa intru prin efractie
pentru ca exista Cismigiul si Jack's Piano
pentru ca mi-a facut cunostinta cu sute de oameni de sute de feluri
pentru ca, desi cunosc atatia oameni, tot singura ma descurc
pentru ca istoria, arta, muzica, filmul, kitchul si grotescul se imbina in ceea ce se numeste "curentul urban" si ma bantuie controversele lui
pentru ca aici m-am indragostit prima.. si a doua.. si ultima data
pentru ca ma obsedeaza
pentru ca pot fi "ardeleanca" in Bucuresti si "bucuresteanca" in Ardeal
pentru ca mi-a dat cele mai lungi nopti, cele mai adanci frici, cei mai misto prieteni si cele mai frumoase amintiri
pentru ca nu s-a lasat pana sa ma faca sa ma mut de suficiente ori in suficiente locuri incat sa o vad pe toata -in plina glorie si mizerie
pentru ca in fiecare zi imi dezvaluie cate o latura a ei
pentru ca m-a adus in punctul in care sa nu pot sta departe de ea mai mult de 2 saptamani
pentru ca mi-a luat ceva vreme sa imi conving amicii bucuresteni ca ORICE alta zona in afara "batranei Doamne" NU este "LA TARA"
..pentru ca E! (Aici insumandu-se multe alte motive care nu-mi vin acum in minte)

De ce urasc Bucurestiul? Din aceleasi motive!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Acest formular NU trebuie luat in seama. Pur si simplu nu am o optiune care sa il poata scoate de pe pagina. Ma scoate el din sarite, asadar.