vineri, 31 iulie 2009

Tic tac tic tac two


Uite-ma!
Mi-e greu sa-ti spun ca-mi pare rau. In continuare ma impiedica orgoliul, dar tu stii si treci peste. Mereu faci asa.

Clipele se rostogolesc in bulgari de amintiri care vin spre tine cu viteza relativa.
Alte schimbari, alta forta s-o iau de la capat. Pentru ca pot.
Surprinzator, am devenit exemplu.. si regasire.. si viciu.. si alta eu.. si primul rid.
Se muta frate-meu la Cluj.
Imi continui viata de corporatist care-si reneaga "distinctia".
In octombrie am intalnirea de 10 ani cu oamenii alaturi de care am invatat sa scriu.
Vama s-a stricat. Mi-e dor de Vadu... si de munte.
Inca o vara. Ce repede a trecut. Uite inca un bulgare.



Mendel Quoth:
"Don't worry be happy
But we can't see them.Only those who mourn will ever be happy
We must discern them."

O fi fericirea o amintire a unui viitor frumos? Al cui?
Asteapta-ma ca vin! Ti-am promis.

Uite-ma! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Acest formular NU trebuie luat in seama. Pur si simplu nu am o optiune care sa il poata scoate de pe pagina. Ma scoate el din sarite, asadar.