marți, 14 iulie 2009

Luni 13 - beauty in the beast sau Povestea balerinului rozator







E dupa-amiaza. Ma plimb desculta prin buricul Bucurestiului..."nisip" de Vama Veche pe ton de Dido, priviri mirate, aer de irlandeza excentrica, zumzet citadin.

E luni, e 13 si e iulie. Prin Csmigiu misuna fetze scaldate in soare, iar eu beau sucul social la o terasa cu cativa amici pe care i-am intalnit intamplator in zona.
De dimneata am constatat ca nu am net si apa calda. Incep sa ma amuz de ironia ce mi se pregateste pentru acest inceput de saptamana. Dragos se amuza si el de moaca mea chinuita; apare in peisaj Maria, suferinda -asemenea- de efectul balerinilor "Carnivori". Ne invita la un vernisaj la sala Dalles si constatam toti trei ca Maria daduse timpul cu o saptamana inainte: vernisajul era lunea viitoare. Il salutam politicos pe Dragos care "dezerteaza" gashca si ne indreptam amandoua schilodite spre un magazin de pantofi.
Evident ca NU aveau nimic marimea 35! (Maria se amuza) Nici la capitolul 41 nu stau bine (ma amuz pe seama Mariei).
Pasesc grabita catre Cinema Pro - Ice Age 3D, popcorn, tzoape galagioase in spate, motociclisti in stanga, un tip amuzant in dreapta... incepe filmul. Dupa film incepe ploaia. Dupa ploaie incepe programul de seara: am intalnt-o pe Mariela si am deliberat sa-l luam pe Dragos in oras joi seara. Cum domnul "eu nu agreez actiunile prestabilite" nu a agreat tentativa noastra de a stabili un pogram pentru joi seara, am decis sa iesim "spontan" - tot joi - tot aceeasi ora - tot S Comandante.. sau Jack's Piano. Foarte misto Mariela!

Club zone. Profesori de matematica de la nu stiu ce liceu dansand pe muzica lui Robbie Williams si Queen.
Nostalgie si excentrism cauzal.
Somn.
A mai trecut o zi din viata vamaiotului citadin.
Ah, da.. fotografiile sunt facute de Chris, pe care l-am corupt sa nu faca nota discordanta, asa ca s-a descaltat omul ca sa-i faca nebunei pe plac.
In aceeasi zi am primit un trandafir, mi s-a spus ca am fundul mare (obiectez!), s-a suparat Tudor pe mine ca nu l-am sunat si ..... fetelor, DANS!

3 comentarii:

  1. funny ;))
    ... desculta prin bucuresti ...
    ps: da intro poza parca ai avea fundul cam mare :P

    RobertG

    RăspundețiȘtergere
  2. faine poze, mai ales ultima, cu talpile negre :)) cred ca erau si mai artistice daca nu apareau si balerinii in poze :)
    macar ti-a placut sa mergi pe strada in piciioarele goale? ai repeta experienta?

    RăspundețiȘtergere

Acest formular NU trebuie luat in seama. Pur si simplu nu am o optiune care sa il poata scoate de pe pagina. Ma scoate el din sarite, asadar.