joi, 16 iulie 2009

Fa o fapta buna!



[...]
"Investul a murit demult si toata lumea a stat in incertitudini cu Insight. Acum ca am ramas singur pe print si s-a dus dracu' toata echipa... e vai si-amar"
"Asta e.. Nu putea sa tina o vesnicie. Trebuie sa ne adaptam"
[...]
"Miaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaau!"

......
HEI! CE FACI?!?
Boschetarul se uita lung la mine si mai tragand o data de bietul animal pe care-l schingiuia in palme, graieste:
"Ce?! Vrei pisica asta?"
"Da, da-mi-o, te rog"
"E a mea. Fac ce vreau cu ea!"
"Vad ca ii faci rau. Da-mi-o si te scap eu de ea. Vrei?"
"NA-O!".. si fuge.
...

"Scuze, Robert. Tocmai am salvat o pisica"
"WTF!??!"
...

Creatura mica si pricajita pe care urmeaza sa v-o prezint a fost foarte norocoasa.
Azi am salvat-o din "ghearele" unui nene cu stol de pasarele la cap care intentiona sa o omoare.
Nu i-am pus nume creaturii,dar i-am dat sa manance si urmeaza sa o despart de echipa de purici in cantonament pe care-i sustine fara voia ei.
Mi-ar placea sa o pastrez... dar timpul mi-e inamic, eu fiind mai mult plecata decat acasa.
E haioasa foc! Toarce intr-una, se tine scai dupa mine si are un inepuizabil chef de joaca. Pare fericita si plina de viata mogaldeata.

Ajuta-ma sa-i gasesc un stapan cu suflet mare care sa o primeasca pe mica vagaboanda si sa-i ofere o viata linistita.

2 comentarii:

  1. :)))
    ...nu ştiu dacă observi, dar la prima poză i se vede mizeria din ureche. Fă-i bre toaleta înainte de prezentare, că nu aşa se vinde marfa. (...sau respectiv animalu')

    RăspundețiȘtergere
  2. era de fapt un "semn" al ei din nascare, dar stai linistit: pisica e ok.

    RăspundețiȘtergere

Acest formular NU trebuie luat in seama. Pur si simplu nu am o optiune care sa il poata scoate de pe pagina. Ma scoate el din sarite, asadar.