luni, 26 octombrie 2009

Tema de casa



Trebuie sa ii multumesc unui prieten pentru urmatoarele:
1. pentru ca nu se supara pe mine de fiecare data cand ma suna si nu stiu cu cine vorbesc la telefon; el stie ca am "noroc" la pierdut telefoane.
2. pentru ca a vazut in ochii mei potentialul unei priviri de fotograf
3. pentru ca, vazand asta, m-a indrumat sa urmez un curs la Centrul pentru Pregatire Profesionala in Cultura
4. pentru ca ma incurajeaza sa merg mai departe INDIFERENT de surprizele pe care mi le rezerva discipolul "Timp" in complicitate cu asistenta "Circumstanta"
5. pentru ca, desi a trecut aproape jumatate de an de cand nu ne-am mai vazut, are rabdarea necesara sa gasim o fereastra comuna in program si sa bem ceaiul ala promis asta vara.


Apropo de worksop: am tema de casa. Pentru ca nu degeaba ne-am adunat cincisprezece nebuni cu "scule" dupa noi la Muzeul Taranului Roman intr-o sambata cu soare mofturos sa invatam "portretul", am primit misiune de la Feri sa postam roadele muncii noastre pe bloguri.
Da, sa traiti! Acesta va fi, asadar, primul meu post in calitate de invatacel.



Prima serie de fotografii - portrete pe care dintotdeauna le-am urat, "tip buletin" sau I.D. (ca sa ne americanizam de tot)- sunt facute cu ISO 200,A 1/80, F 5.6, White Blance Cloudy, la o calitate buna, de 3216x2136. Restul... al' de sus cu mila. Liberul arbitru si spiritul creativ s-a dezlantuit printre "Culori" - caci asa mi-am ales tema.
Ciudat pentru o pasionata de alb-negru.. dar, din cate se pare, viata nu e doar o alternanta intre alb si negru. O multitudine de culori iti inunda ziua si gandurile. N-ai cum sa le ignori, n-ai cum sa nu le adori. Tot pe Facebook le-am postat, dar numai cei din lista mea de prieteni le pot vedea. NAH! Stalkerii sa se oftice! >:))

Io-te si linkul:
http://www.facebook.com/album.php?aid=119062&id=714162654&l=aa8b204524

2 comentarii:

  1. Mie mi-a plăcut mai mult aia cu pisica neagră (curioşii să se oftice, cică...)

    ...adică stalcherii, bre... Bă da' interesantă te mai crezi!

    Nu de alta, dar ăsta chiar seamănă cu Motorină al meu:
    http://www.facebook.com/photo.php?pid=289633&id=714162654&1=aa8b204524

    PS: nu că mi-ar fi fost de interes euristic, da's curios din fire. NAH! >:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Scumpi, daca-ti pierzi telefoanele pe la Paris cum sa ma supar ...:-)

    RăspundețiȘtergere

Acest formular NU trebuie luat in seama. Pur si simplu nu am o optiune care sa il poata scoate de pe pagina. Ma scoate el din sarite, asadar.