vineri, 16 octombrie 2009

Pentru tine, Toamna!


Cat esti de frumoasa! Tu, cu toanele tale, cu zecile de culori pe care mi le asezi pe retina si ma imbeti cu parfumul tau de pamant. Tu, care in fiecare an imi amintesti ca timpul e efemer. Tu, care gonesti de nebuna prin nori fumurii ce-si plang amurgul.

TU!

De fapt... cum sa-ti placa toamna dupa o vara in care te-ai re-re-re-re-re-re-reindragostit de mare si te gandesti cu jind la iarna ce-asteapta sa cearna zapada de schi?!? Cand aceasta perioada de tranzitie dintre vara si iarna genereaza astenii si infloresc tufele de paranoia odata cu re-ree-re-re-reeeeeeeincalzirea unei ciorbe de "gaina batrana". Cand din cauza paranoiei trebuie sa te lupti sa-i generezi incredere. Cand ....

Da, se poate. Cand toamna schimba multe din nou. Cand simti ca intineresti cu fiecare an. Toamna asta mi-a dat ceva special: un scop. Am un vis si il urmez. Am tot ce vreau.

Cum sa-mi displaca toamna? :)

http://www.youtube.com/watch?v=n2E2Y0d0ILU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Acest formular NU trebuie luat in seama. Pur si simplu nu am o optiune care sa il poata scoate de pe pagina. Ma scoate el din sarite, asadar.