vineri, 13 august 2010

Open Letter

In Attn.:
Chronos, C.E.O. of Universal Time
and
Destiny, Project Manager of Universal Ordinate Chaos




Dear fellow governors of my life,


I am very happy with your collaboration, which lead me here and now. Had you not worked out a favorable situation, I would have never had the chance to see daylight. I am totally overwhelmed by the abundance of resources and opportunities you have provided for me.

However, there are a few requirements I dare of you:

There have been quite a few days since you and Madam Destiny have prevented me from taking any short breaks to see the sun; I would like to thank you for keeping me safe from radiations. Then again, my social life has registered a huge decrease of intensity from very active to merely inexistent.
I lay my trust in you ..well.. at least most of the times, so I strongly believe this is for my own good.
I also hope that you appreciate my patience and acceptance of Universal kicks in the bottom.

So, dear Chronos, could you please take Einstein's theory for granted and make time a little more relative... towards expanded? There are so many things your complice Destiny has provided for me and I would like to take my time for all of them, including sleeping more than 2 hours per night, enjoying my meals instead of eating them in a hurry, raising my social activity level and being highly efficient at work.
And, dear Destiny, could you please keep in mind that time is my healer and also my killer?
I am sure we can work this out!

Sincerely and inevitably yours,
The Little Stressed Somalian

Un comentariu:

  1. Asta mi-aduce aminte de Miki :P, alias MHP, în seara zilei în care a împlinit 22 de ani, atunci când Madame Destiny i-a făcut cu ochiul şi Miki părea că începe să desluşeasască câte ceva din misterele vieţii... pentru ca la nici o săptămână distanţă să dea cu mucii în fasole, să se răzvrătească şi să calce în străchini pentru simplul fapt că Liberul Arbitru se transformase în drăcuşorul de pe umărul stâng, cel care o "sfătuia" să se opună... şi de atunci a început răzbelul, si dă-i si luptă, si luptă si dă-i... şi uite-aşa Madame Destiny a pierdut, Miki a câştigat.

    Şi-acum apare la orizont această scrisoare. Da, cererea a fost înregistrată la secretariat astăzi, 11h.12' 17august2010 cu nr de înregistrare 4873506/17.08.2010. Veţi primi un răspuns oficial în termenul legal de 30 de zile, dar cum timpul este relativ, poate dura şi 30 de ani, pt că Madame Destiny este ocupată cu alte halea... Nu ne mai scrieţi, vă vom contacta noi.

    Btw, MHP - Miki Happy Project a fost un proiect ambiţios, care dacă nu întâmpina atâta opoziţie avea toate şansele teoretice să fie declarat fezabil şi să se concretizeze. Atunci, la timpul potrivit. Acum însă, (de când cu criza asta economică) şansele au scăzut precum cotele NASDAQ, dar o sămânţă de MHP a rămas acolo şi poate încolţi în situaţii diferite. Oricum, faptul că ai făcut această scrisoare publică, inclusiv pentru acel "nu tu, băh!" devine un factor reconfortant: să ştii că undeva, a existat ceva...

    Apropos, scrisoare de faţă a fost depusă în acelaşi dosar cu următoarea reclamaţie:

    http://agonia.ro/index.php/personals/206563/Studiu_de_caz,_de_necaz....

    RăspundețiȘtergere

Acest formular NU trebuie luat in seama. Pur si simplu nu am o optiune care sa il poata scoate de pe pagina. Ma scoate el din sarite, asadar.