miercuri, 11 mai 2011

VREAU












Planuri de viitor:

...sa te faci oglinda.
Vreau sa te port cu mine in geanta si sa te gasesc in vitrine in timp ce trec cu pasi aproape grabiti pe bulevarde schimbatoare. Vreau sa ma vezi dimineata cum surad dupa un vis frumos sau ma incrunt la o noua zi de munca. Vreau sa-mi arati ca am un zambet cald, asa cum ma sfiesc sa cred si mai vreau sa-mi arati ca suntem efemeri. Vreau sa-nveti sa privim cerul si muntii in apa. Vreau sa te vad in ochii unui copil si sa-i spun apoi cat sunt de luminosi. Vreau sa te caut.Vreau sa te cred.

...sa fiu zmeu.
Sa ma inalti in vazduh si sa pui vantul sa-mi gadile aripile. Sa fiu admirat de suflete naive. Sa vreau sa fiu in locul tau si sa ma legi de tine. Sa vrei sa poti zbura ca mine. Sa ma lasi sa urc cat pot de sus si sa ma chemi la tine. Sa fiu pata de culoare pe un imens albastru. Sa dansez cu cerul si sa radem. Sa fiu neputincios vointei tale. Sa ma feresti de furtuna. Sa ma minti ca nu exista decat zile cu soare. Sa ma pictezi.Sa ma scald in lumina. Sa fugim.

...

Vreau sa FIM.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Acest formular NU trebuie luat in seama. Pur si simplu nu am o optiune care sa il poata scoate de pe pagina. Ma scoate el din sarite, asadar.