luni, 2 februarie 2009

Croaziera numita "viata"


Monday October 6, 2008 - 10:28am

Textul nu imi apartine; m-am furisat pe pagina unei domnisoare care deseneaza foarte frumos si l-am citit...si recitit.. si recitit..si re-re-re.... Nu stiu daca l-a scris ea sau l-a preluat de undeva; nici nu-mi pasa in mod deosebit. Iata-l:
Era o data o insula, unde traiau toate sentimentele si valorile umane Buna Dispozitie, Tristetea, Egoismul, Intelepciunea si ca toti ceilalti Iubirea. Intr-o zi sentimentele au fost anuntate ca insula se va scufunda si trebuiau sa isi pregateasca vasele pentru a pleca. Cand insula dadea sa se scufunde Iubirea s-a hotarat sa ceara ajutor. Bogatia trecu pe langa iubire cu o barca luxoasa si Iubirea ii zise: "Bogatie, ma poti lua cu tine?"
" Nu te pot lua pentru ca in barca mea e mult aur si argint si nu am loc".
Iubirea s-a hotarat apoi sa ceara ajutor Orgoliului, care trecea pe acolo cu o nava superba: "Orgoliu, te rog, ma poti lua cu tine?"
" Nu te pot ajuta Iubire! Aici totul e perfect, mi-ai putea strica nava", spuse Orgoliul. Atunci Iubirea ruga Tristetea, care trecea pe langa el:
"Tristete, lasa-ma te rog sa vin cu tine!"
" Ohhhh!!! Iubire...sunt atat de trista incat trebuie sa stau singura", raspunde Tristetea. Chiar si buna dispozitie trecu pe langa Iubire, dar era atat de multumita incat n-a putut auzi strigatul Iubirii. Dintr-o data o voce spuse: "Vino Iubire, te iau cu mine! "
Cel care vorbise era un barbat. Iubirea se simti atat de recunoscatoare, dar a uitat sa-l intrebe care era numele lui.
Ajunsi pe tarm, batranul a plecat. Iubirea isi dadu seama cat de mult ii datora si intreba Cunoasterea:
"Cine era acel batranel?"
" Era Timpul" , raspunse Cunoasterea.
"Timpul?!", se intreba Iubirea. "Dar de ce tocmai Timpul m-a ajutat?"
Cunoasterea ii raspunse:
"Pentru ca numai Timpul e capabil sa inteleaga cat de importanta e Iubirea in viata!"

..mai citeste-l o data si da-ti seama in care barca erai tu ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Acest formular NU trebuie luat in seama. Pur si simplu nu am o optiune care sa il poata scoate de pe pagina. Ma scoate el din sarite, asadar.