luni, 2 februarie 2009

Funditza ignorantei

Funditza ignorantei magnify
Friday April 4, 2008 - 02:25pm

POLITICA:
Ce jeg cu funditze exotiste!
A murit Pruteanu. Coloana oficiala va trece mai departe.
S-a blocat metroul. Gorile paranoice cauta bombe. Teroristii rad.
Anarhistii pasnici. SILENCE! I KILL YOU! - se auzi vocea din surdina a militiei
Putina de vodka versus Boschete... ah.. aa aa a Putin versus Bush. Ce rahat cu parfum de blat! Masti peste sange. Las' ca trece - e doar o zgarietura mondiala!
Baselu face ce stie mai bine: da cu noroi in toti sa se scoata basma curata. Dar vai, tu, inocenta!
Theatro mundi
In sfarsit suntem bagati in seama de BBC si nu pentru ca s-a mai descoperit un violator de babe italience sau ca si-au facut cocalarii din nou "jobul" prin "Jermania"
Poate de data asta Budapesta n-o sa mai fie capitala Romaniei, Bucurestiul va fi mutat din Africa iar romanii se vor spala pana la albirea pielii ( sorry, Michael, no offence ) si-si vor pune incaltzari.

Capul gol. Privirea tampa. Lene.
Miroase a schimbare si-mi amintesc ca nu mai tin minte gustul amintirilor.
Copil al timpului. Prea prost sa fug de el, prea neputincios sa vad ca-i sunt dator cu bucata asta de carne ce-mi transporta spiritul (cica). Ma va vrea pentru viermii lui mici si moi experti ai descompunerii unei frumuseti efemere.
Ce? E scarbos? Nu te mai atrage Cleopatra mumificata, nu-i asa? Pun pariu ca daca ar fi fost vie ti-ai fi tras-o cu ea doar sa verifici mitul.
Asta ramane din tine de fapt: un mit daca esti tare. O amintire daca esti iubit.. praf daca esti "bou".

De fapt am vrut sa scriu ca vreau la munte cat inca mai e zapada-n Straja si ma doare fix in dos de inghetata lui Basescu, de politetea de fatzada a lui Bush, de parshivenia lui Putin, de necoplanaritatea lui Sarcozy, de blondul platinat al lui Udrea, de accidentele de motocicleta ale lui Tariceanu, de cat de bunaciune e prima doamna a Azerbadjanului si de toata cloaca... pardon clasa politica.
Eu vreau sa respir aer curat fara sa mi se ceara bani pe pachete turistice! Mi s-a urcat democratia la cap, mon cher!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Acest formular NU trebuie luat in seama. Pur si simplu nu am o optiune care sa il poata scoate de pe pagina. Ma scoate el din sarite, asadar.