luni, 2 februarie 2009

Et toi c'est qui?


Sunday April 1, 2007 - 05:28am

Da..... zilele trec. la fel si oamenii cu ele. Azi am pus capat unor zile cu un om ... si-atat. Poate prea devreme sau poate prea tarziu. Stiu ca judeca; problema e ca judecata e unilaterala si subiectiva. Doesn't make any difference any more.
Era vorba de incredere aici: ce dai si ce primesti. Poate ca am fost prea darnica.. Poate darnicia asta e luata drept naivitate juvenila.. masca materialista (dupa cum mi s-a spus cu alte cuvinte pentru a ma face sa ma simt prost) sau oricum altcumva. Poate ca nici asta nu conteaza. Am ramas tot eu cu mine. Mi-e bine? Poate mi-e mai bine asa... Nu mai am cui sa ii daruiesc increderea mea- more for me! iupi.... Nu mai am motiv sa am uit din 5 in cinci minute la telefon .. poate-poate suna. Dar nu! Sun prea orgolioasa sa sun eu. De ce-as suna?
"El e un mare prost, iar tu nu esti ce-i trebuie lui" - alte vorbe care mi s-au spus tot azi.
Mdah' ! Cu ce drept sa judeci asta? Poti cunoaste o persoana asa repede ( 3 scurte si zeflemitoare intrevederi - de parca m-as intoarce la ancestralul magic 3 din folclorul romanesc) incat sa judeci pentru altii in ceea ce o priveste? Poate ca nici asta nu conteaza.....
Daca nu e fusta mamei, e prietenul beat .. si daca nu e nici ala, e baba scenarista de la 5 ..nu? Nici aia? Atunci....? EU? TU? TOTI?
Cine esti tu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Acest formular NU trebuie luat in seama. Pur si simplu nu am o optiune care sa il poata scoate de pe pagina. Ma scoate el din sarite, asadar.