luni, 2 februarie 2009

Raceala Mocofanului

Sunday April 1, 2007 - 04:02am

Am racit.. Nu stiu cum si nu vreau sa ma gandesc la asta. Pe langa faptul ca ma lupt cu "mucusii" care-mi curg ca de la robinet ( da! sunt om) , ma intrebam daca raceala mea e doar fizica......

Am devenit .. altfel. Nu mai reprezinta un izvor de mila un batran care cerseste - ma gandesc ca oricum nu ajung banii la el ci la marlanii care ii impun taxe de protectie.. Nu mai are ceaiul de menta acelasi gust .. Nu mai scriu cu acelasi pathos. Ma enerveaza persoanele care nu au nimic de spus - de parca s-ar rezuma totul la cuvinte :-|

Visam cu ochii deschisi. Azi nu mai am timp sa ii inchid si ma lovesc de realitati sumbre de cele mai multe ori. Copilul din mine moare pe zi ce trece iar oprimismul meu opozant nihilismului la fel de caractersitic imi spoteste: " cresti. Asta e maturizarea" ... Pe dracu'! Nu vreau sa ajung sa imi programez viata dupa deadlineuri, nu vreau sa simt mecanic, nu vreau sa uit sa ma bucur de lucruri marunte .. De ce-as face asta? De ce sa nu le pastrez cu mine? Involutie sau evolutie?!?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Acest formular NU trebuie luat in seama. Pur si simplu nu am o optiune care sa il poata scoate de pe pagina. Ma scoate el din sarite, asadar.