luni, 2 februarie 2009

Sesiune



Sunday April 29, 2007 - 12:45pm

Uhu.. 1 Mai! Se aproie si 90% din prietenii mei sunt la mare sau la munte. Multi au fugit buluc pe meleaguri bulgaresti ( natinoalismul din mine nu m-a lasat inca sa inteleg de ce )
Vechiul si deja prafuitul 1 mai muncitoresc e acum serbat cu petreceri, pachete atractive venite din partea agentiilor de turism, distractie etc.
Eu am ramas acasa si am o sumbra presimtire ca de 1 mai chiar voi munci: voi sta cu cartea sub nas si voi invata pentru examenul de pe 3... Maaaaaaare chestie! N-am fost la mare.. am refuzat sa merg cu gasca din Petrosani la munte.. Sambata asta n-am iesit niciunde .. ( bine.. daca mersul la Dodi la un pahar de vorba se numeste "iesit" .. imi retrag ultimele cuvinte) Auzisem destul de multe povesti despre Vama Veche si mi-as fi dorit sa ajung acolo; eh! voi merge la vara. Nu stiu ce ma asteapta; n-am mai fost niciodata acolo, iar pleiada de pareri e atat de variata incat nu pot sa imi creez o imagine globala despre locul respectiv. Un singur lucru e comun in toate povestioarele astea: nu mai e ca inainte .. Dar ce-o fi fost inainte? Si in ce-a degenerat ( sau o fi evoluat?!?) Ce e asa magic acolo de le-a luat mintile unora si ce e asa de grotesc incat i-a oripilat pe altii?
Dar nu despre Vama vroiam sa bat apa-n piua acum .. de fapt .. nu stiu exact despre ce intentionam sa scriu .. Mi-am pierdut ideea si cred ca ar trebui sa dorm.. a ... da.. Am avut de organizat o conferinta de presa zilele trecute.. A iesit relativ ok si mi-am dat seama ca dau bine pe sticla ( lol! cata modestie :)) )
Sunt in sesiune. Am examene. Ma trezesc dimineata ( adevarata tortura!!), merg la examen, mananc, ma intorc acasa, invat , dorm maxim 2 ore, ma trezesc dimineata, ma duc la examen .... Cam asa se va derula si saptamana ce urmeaza. Colegii de facultate vor sa ne reunim. Poate de data asta o sa ne si cunoastem. Nici la examene nu e foarte relevant cu cine sunt in an pentru ca vin FOARTE multi restantieri din anii precedenti .. Deh'! Nu esti student daca n-ai restante, nu?
Sper sa nu ma regasesc pe pomelnicul restantierilor la Balanescu ( that creature has issues!) si ma rog pentru Sfantul 5 :-s
Hai, Bafta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Acest formular NU trebuie luat in seama. Pur si simplu nu am o optiune care sa il poata scoate de pe pagina. Ma scoate el din sarite, asadar.