miercuri, 11 februarie 2009

Fresh Meat!

Sa zicem ca ai fi un operator telefonic la linia de ugenta. Ai sta noaptea treaz, ai raspunde la telefon si ai da de tot felul de specimene. Cum ar suna Primul apel? Dar al 666lea( in cazul in care se contorizeaza)? Dar ultimul? Cum ti-ai da seama ca e o alarma falsa ori ca motivul, desi real, nu merita atentie?! Ce le-ai spune nefericitilor de la celalalt capat al firuli? TRRRRRRRRIIINNNG!

Acum cateva zile/ saptamani ( nu mai retin data exacta ) am vazut o porcarie de film care avea pretentia de a fi incadrat in categoria "horror".. Bine.. pana la urma a reusit.. dar nu prin firul epic, efectele speciale ori prestatia actorilor, ci prin simplul fapt ca e cu adevarat HORROR sa ai rabdare sa te uiti pana la capat.
Se numeste "Meat Train" si apropo de asta, uite ce gasesc eu la metrou la Universitate :)))
Nu m-am putut abtine si am fotografiat! Ah, apropo.. personajul principal al filmului era un fotograf :-j
Ale dracu' coincidente!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Acest formular NU trebuie luat in seama. Pur si simplu nu am o optiune care sa il poata scoate de pe pagina. Ma scoate el din sarite, asadar.