luni, 2 februarie 2009

November Moth


November Moth magnify
Thursday November 1, 2007 - 04:08pm

Da, MOTH nu MONTH
1 noiembrie 2007.
Mai sunt cateva zile pana sarbatoresc imbatranirea mea cu inca un an. Impropriu spus "sarbatoresc" pentru ca nu am nici chef, nici energie, nici motiv, nici mijloace sa sarbatoresc. Cel mai probabil imi voi tine telefonul inchis si voi disparea in coconul meu asteptand sa-mi creasca aripi.
Recapitulare:
- am terminat facultatea
- m-am "bagat" in publicitate ( da, Adi sunt sigura ca o sa protestezi la aceasta formulare )
- mi-am irosit o gramadoiae de timp si energie cautand casa - DIN NOU!
- am depasit deadline-ul relational cu cineva
-mi-e dor sa pictez
- mi-e dor sa citesc o carte buna
- mi-e dor sa merg la teatru si la cinema
- inca ma chinui ( a trecut deja o luna ) sa ajung la nenorocitul ala de salon cu impachetari in ciocolata ( poate ca ma si baga la cuptor din prima, daca tot am intarziat atata )
etc.etc.etc.etc.etc..........cred
De fapt... ma simt exact la fel cum ma simteam pe la inceputul anului. Posibil sa fie din cauza mutatului din nou.. sau nu numai.
Perpetuum mobile cilindric:
"
Sunt molie.. stau ghemuita in coconul meu si visez ca voi vedea lumina: fluture plapand. Voi respira din nou si ma vei privi. De drag ma vei tine in palma, dar imi vei strivi trupul firav si-mi vei rupe aripile... Sunt molie.."

De ce cilindric? Ca asa vreau eu!
'Coz I'm happy, bah!
De data asta voi avea aripi frumoase.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Acest formular NU trebuie luat in seama. Pur si simplu nu am o optiune care sa il poata scoate de pe pagina. Ma scoate el din sarite, asadar.