luni, 2 februarie 2009

La-Mai-Mare


Thursday May 8, 2008 - 10:49am


A trecut si "minivacanta". Misto perioada. Faini oameni. NASOALA vreme!

Mi-am propus sa ajung pe la ai mei de Pasti, lucru pe care l-am si facut, numai ca am ajuns fix in noaptea de inviere - de parca eu as fi fost mult asteptata, confuza si extraterestra "lumina".

Am fost la biserica. M-am abtinut cu greu din ras la comentariile lui Florin referitoare la cantecelul ala popesc tipic perioadei pascale. HOP si Dana - we go looooooong way back. Suntem prietene de atatia ani incat le-am uitat sirul. Pierdusem legatura o vreme ( vreo 5 ani asa ) si ne-am intalnit tocmai atunci, tocmai acolo. Semne, Danutza draga, semne! Din pacate nu m-am vazut si cu Kitty, asa ca , mademoiselle, vezi cum faci sa te revansezi.

A doua zi am rezervat-o familiei. Munte. Cer aproape senin. Nori dalbi de poveste, verde ( ah, nu in sensul ala, mah! nu va ganditi la tampenii ), pace, liniste si armonie. Apare in peisaj un verisor de rangul tz-shpe de a carui existenta stiam mai demult, doar ca nu-mi imaginam ca am putea fi rude. Deh', mica-i lumea...

Inapoi in Bucuresti cu muntele-n gand si pachetul de la mama-n geanta. A naiba de grea geanta! Pe drum ma intalnesc cu o colega de liceu. Aflu ca lucreaza in presa de vreo 3 ani. Schimb de numere, pupaturi de forma, la revedere drum bun.

Ah! Sacul meu de dormit... Misiune de recuperare. MAREEEEEEE!!!

Cazare misto in Mamaia. Dj Pagal si-a capatat titulatura de Dj Papagal pana la sfarsitul "recitalului".

Migratie "in masa" ( adica eram 18 cretini cu totii ) pana in Vama de 1 mai. O da! Mi-am atins scopul. Am vazut cum arata Vama de 1 mai... si... am ramas profund dezamagita:

tot soiul de oameni.. de la emo, luzeri, "duri", alcoolici si pana la pipitze si cocalari. DA! Am vazut o mad'moazela in fustita scurta ( erau cam 10 grade afara si ploua ) si pantofiori aurii, cu TOC si funditza. La doi pasi de ea mare mi-a fost mirarea sa vad o Dacie 13010 din 1300 toamna in curs de dezmembrare inconjurata de "stimabili" cu lanturi placate cu aur. Nu m-ar fi dezgustat atat de mult privelistea daca din mai sus mentionata rabla nu se auzeau manele....

Ne-am refugiat pana pe 3 in Mamaia. Am mancat.. sau .. ma rog.. mai mult am rabdat la Scoica ( 4 ore am stat acolo ). Cel mai mult mi-a placut faza cu oliviera improvizata: otetul balsamic si sticla de ulei din bucataria restaurantului Pe nota de plata era mentionat la loc de cinste "Tips are not included"

Suie Paparude si Iris in Vama pe 3. S-a golit plaja dupa concert si am ramas doar noi. Am dansat in ploaie fara sa ne pese de nimeni si nimic. A urmat bestializarea pe mesele din Expirat si in fine Rentz inapoi in Mamaia.

S-a mers bine la intoarcerea spre plouatul si poluatul Bucuresti. Am mai baut un cico iin cinstea noastra a tuturor si ne-am dus care pe unde acasica.

Luni a fost crunt!

Oh, well.. bine am revenit in campul muncii pe plantatia de marketing/P.R./ vanzari de zi cu zi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Acest formular NU trebuie luat in seama. Pur si simplu nu am o optiune care sa il poata scoate de pe pagina. Ma scoate el din sarite, asadar.