vineri, 27 februarie 2009

Despre libertatea de a avea prieteni




Sunt in momentul zero al existentei mele: mai precis imi merg toate suficient de prost incat sa simt nevoia unei schimbari dramatice in viata mea.
Am tot incercat sa-mi adun siragul de ganduri si sa fac un frumos colier de probleme asortate cu nemultumiri, in perfect contrast cu outfitul solutiilor miraculoase.
Am concluzionat: (blank total!)
Gata! Schimbam strategia! In loc sa imi insirui problemele...ce-ar fi daca as insirui lucrurile pentru care merita sa ma trezesc dimineata?
Am alcatuit si aici un interesant sirag de maruntisuri care-mi zugravesc zambetul pe fata uneori... si-am concluzionat: (blank!)

Printre oameni.... E misto sa-i privesti, sa intuiesti gandurile lor, temerile si bucuriile, grimasele si zambetele sincere, sa-i vezi pur si simplu. Te trezesti apoi ca pe unii i-ai mai intalnit. Poate zilnic. Ti-s dragi si vrei sa stai cu ei in fiecare zi. Te fac sa zambesti. Te admira. Te sustin. Te uimesc. Te iubesc.
Baietii de la Vama Veche au scos la un moment dat o melodie haioasa: "Prietenii tai"
Prietenii tai iti confera aripile unei libertati al carei zbor il uitasei la un moment dat. Prietenii tai raman cu tine cand cazi. Te accepta asa cum esti. Te scutura de praful amintirilor neplacute. Inveti sa zbori din nou cu ei. Te bucuri de "voi" si nu-ti mai trebuie nimic.





Raman, totusi, lucruri nespuse si goluri neumplute, dar timpul le vindeca pe toate. Din atatea crengi pe care le intalnesti in jurul tau, cu siguranta vei avea loc pe cel putin una.
Negresit!

4 comentarii:

Acest formular NU trebuie luat in seama. Pur si simplu nu am o optiune care sa il poata scoate de pe pagina. Ma scoate el din sarite, asadar.