luni, 2 februarie 2009

Despre prieteni

Friends magnify

Monday August 13, 2007 - 08:10pm


Ma plimbam zilele trecute pe pagina de hi5 a unei tinere de 19 ani.. Nu o cunosc, insa mi-a artas atentia fotografia denumita "main picture" a ei. Era si singura interesanta, din pacate.

Pe profil am gasit o descriere care mi-a placut, dar cu care nu sunt intru totul de acord. Am s-o postez, totusi, pentru o mai buna intelegere a viziunii asupra prietenilor si a prieteniei:

PRIETENII FALSI: Niciodata nu-ti cer de mancare.
PRIETENII ADEVARATI: Din cauza lor nu mai ai mancare.
PRIETENII FALSI: Se adreseaza parintilor tai cu D-l/D-na
PRIETENII ADEVARATI: Se adreseaza parintilor tai cu TATA/MAMA
PRIETENII FALSI: Te vor scoate din inchisoare si-ti vor spune cu ce-ai gresit.
PRIETENII ADEVARATI: Se vor aseza langa tine spunand "Fir-ash ... ce-am belit-o ... da a fost marfa :D!"
PRIETENII FALSI: Nu te-au vazut niciodata plangand.
PRIETENII ADEVARATI: Plang alaturi de tine
PRIETENII FALSI: Iti imprumuta chesti pentru cateva zile ca mai apoi sa ti le dea inapoi.
PRIETENII ADEVARATI: Iti tin lucrurile atat de mult incat uita ca erau ale tale.
PRIETENII FALSI: Cunosc cateva lucruri despre tine.
PRIETENII ADEVARATI: Ar putea sa scrie o carte despre tine numai cu citatele tale.
PRIETENII FALSI: Te vor lasa in urma daca asa a facut si restu lumii.
PRIETENII ADEVARATI: Vor lua tot restul lumii la capace pentru ca te-a lasat in urma.
PRIETENII FALSI: Vor bate la usa de la intrare.
PRIETENII ADEVARATI: Intra direct si spun "AM AJUNS ACASA!"
PRIETENII FALSI: Sunt pentru o perioda.
PRIETENII ADEVARATI: SUnt pe viata.
PRIETENII FALSI: Iti vor lua bautura de la nas cand vor crede ca ai baut destul
PRIETENII ADEVARATI: Se vor uita la tine cum te impiedici peste si vor spune "Termina-ti bey paharu de baut ca nu irosim alcoolu'."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Acest formular NU trebuie luat in seama. Pur si simplu nu am o optiune care sa il poata scoate de pe pagina. Ma scoate el din sarite, asadar.