luni, 2 februarie 2009

Kid

Friday June 1, 2007 - 06:52pm

E 1 iunie! Anul trecut pe vremea asta postam primul jurnal pe vechiul id.... Anul asta am facut ceva mai constructiv: mi s-a facut mila de un pui de iepure si l-am luat acasa :) ( inca imi e dor de Thomas... dar nu il mai pot recupera :-< )

Ii voi pune numele Kid... pentru ca l-am luat de ziua copilului. Va fi "copilul" meu si am de gand sa il rasfatz. Imi doream demult un animal de casa: te scoate din nebunia in care esti atunci cand constati ca traiesti singur intre 4 pereti si nu ai pe nimeni in afara de persoana ta. Ei bine... e fain pana la un punct sa fii tu cu tine, asa ca asta micu' e de bun augur :)

E negru, imi incape in palma ( iar eu am palmele mici! ) si .. E VIU :))) I-am luat mancare pentru iepuri, rumegus si alte cele si am intrat pe un site despre ingrijirea iepurilor .... Eh! Asta asa... ca inainte de licenta.

Apropo de licenta.... Inca nu pot dormi bine si ma tot gandesc cum sa ajung la un tratat de pace cu semiotica ( luni am examen si de asta depinde si intrarea mea in licenta ). Scarboasa materie!.. De fapt.. nu cu materia am treaba, ci ma seaca profesorul...

Uf! Planuri... multe planuri...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Acest formular NU trebuie luat in seama. Pur si simplu nu am o optiune care sa il poata scoate de pe pagina. Ma scoate el din sarite, asadar.