luni, 2 februarie 2009

Institutia familionu'


Sunday July 22, 2007 - 02:22pm

N-am mai scris de ceva vreme si probabil ca ar fi cazul...
"NUNTA"
Ce va spune voua cuvantul asta? Pe mine ma oripileaza ( si din cate am citit pe blogul altei persoane, nu sunt singura ): babe, muuuuuuulte babe, "Maica, da' tu cand te mariti?!?!", burtoshi drojdieri care se dau rotunji ca au o familie minunata, "Hai draga, razi ca trebuie sa parem fericiti! Discutam acasa treaba aia", muzica de doi lei, mancare pentru un intreg sat somalez, evident - mancai!, tinute ce variaza de la jenant, la amuzant, la dragut (rar, dar se mai gasesc si oameni cu gust) aa.. da! sa nu uit de disperatele abstinente care se bat pe buchetul miresei - bOOn prilej de a aduna toti proshtii din AMBELE neamuri
NEED I SAY MORE?!?
Vara asta am vazut fara sa vreau mai multe nunti in Bucuresti decat mi-a fost dat sa vad in toata viata mea pana acum... O fi de la caldura ..?
Sambata trebuia sa fiu prezenta la nunta unui vecin din Petrosani. Ne stim de mici si faptul ca se casatoreste m-a facut sa imi dau seama ca au trecut o caruta de ani peste noi si ca nu mai e nici pe departe omul pe care il stiam eu... Nu ma refer doar la aspectul fizic vizibil modificat ( s-a ingrasat ca porcu'! ). M-am eschivat cumva si nu m-am dus; am ramas in Bucuresti si am iesit seara in Cismigiu. BINE'NTELES ca la terasa de pe lac era o nunta si cand am ajuns eu tocmai se anunta faptul ca "S-A FURAT MIREASA, DOMNILOR!" Ce chestie! Nu e de ajuns ca suntem vazuti ca neam de hoti si tradatori - trebuie sa ne si mandrim cu asta si sa evidentiem faptul ca ne sta in sange si ca traditia noastra epateaza de asemenea exemple... Ce oameni!
Manele "mixate" cu populara, lautareasca si cateva "hituri de corason" gen "Take my breath away" al celor de la Berlin, "I can't live without you" al lui Celine Dion, ceva de la Mariah Carey si alte siropuri din astea. Bine... nu spun ca Rammstein sau DJ Tiesto sunt tocmai potriviti pentru un asemenea eveniment -departe de mine gandul! - dar ...... se putea si mai bine.. hac! Parerea mea.
In drum spre casa... alta nunta! La Cercul Militar. Nu asta era esentialul, oricum. Era a cincea nunta pe care o vazusem in ziua respectiva.
TOTUSI
Voi merge la o nunta si - mai mult decat atat - voi fi domnisoara de oroare .. pardon... de onoare
E nunta celei mai bune prietene ale mele si va avea loc pe plaja in Vama Veche la 5 dimineata. Voi fi "ingeras" - adica o sa port o rochie alba, simpla si voi fi desculta Cealalta domnisoara, din cate am inteles, va avea o rochie neagra cu un cap de mort - oooo, DA! Toata lumea va fi in alb, negru sau gri si cu siguranta voi fi scutita de manele si alte mizerii.
Aceasta nunta imi va ramane cu atat mai mult intiparita in memorie cu cat eu nu am fost niciodata in Vama pana acum. Abia astept si sper sa fie de bun augur! Sper ca Ada sa fie fericita cu alegerea pe care a facut-o... sper sa fie frumos.... sper sa ii fie bine ..... sper sa nu ma insel ....... si ma opresc aici.

Hai noroc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Acest formular NU trebuie luat in seama. Pur si simplu nu am o optiune care sa il poata scoate de pe pagina. Ma scoate el din sarite, asadar.