luni, 2 februarie 2009

Get off ma' property!


Wednesday January 21, 2009 - 12:36pm

In ultimele luni, m-am tot lovit de situatii de genul:
"[...] si ti-a cunoscut parintii?"
"Da. Am fost de Craciun la ai mei.. Meet the Fokers a fost bifat pe lista"
"O, ce frumos! Planuri mari, sa inteleg. Pai... ce pot sa spun.. CASA DE PIATRA! Pe cand nunta?"
"Cand o fi; te anunt din timp"


Stau iar stramb si-ncerc sa judec drept: daca numele meu ar fi semanat fonologic sau grafologic cu "Wilma" si mi-as fi gasit un Fred......... sa zicem ca expresia asta hipercliseizata ar merge: "Casa de piatra!"
BOOOOON! Nu prea am mare lucru in comun cu Wilma - poate doar cateva aspecte: prietena mea din copilarie se numeste Betti, avem amandoua statura mignona si un usor iz de sarcasm. In rest...... am descoperit parfumul de cand turnam din sticlutele cu parfum ale mamei pe papusile mele "fashioniste", sunt total impotriva confectionarii hainelor din piele naturala pentru ca stiu ca incurajez moartea tragica a mii de animale (unele pe cale de disparitie), n-am copii ( thank God! ), nu stiu sa gatesc, nu sunt casnica si - for heaven's sake! - nu apar mereu in aceeasi rochie!!

Nici prietenul meu nu are prea multe in comun cu Fred Flintstone. Are un prieten foarte bun cu care ii place sa-si petreaca timpul si le bubuie mintea numai dracarii la amandoi.. blondut de fel Anasta, dar nu prea rezoneaza cu Barney ( plus ca raportul de inaltime Andrei-Anasta si Fred-Barney e fix invers, Andrei nefiind un tip foarte inalt [dar nici varf de dop ca Barney], iar pentru a-l privi pe Anasta mai mult timp imi trebuie o proteza pentru gat - e interminabil omul asta! ). Niciunul nu e casatorit si n-au copii ( as far as I know :-" ).

CAINELE! .... Hmmmmm........ desi , prin evolutie, numele "Max" a devenit mai popular decat "Dino", tind sa cred ca astia doi ar avea cele mai multe in comun: cum te vad, cum sar pe tine sa -si arate afectiunea, le e foame tot timpul, fac boacane cu duiumul si toarna apoi moaca aia de "milogu' S.R.L.", le place sa stea pe-afara si li se-aduna batalionul de pitici pe creier cand vad pisici etc.

Conglomeratul asta preistoric de oameni simpli si fericiti + cainele vietuiau in BEDROCK! ...si uite cum in subconstientul unui copil apare samburele de XXX. Las asta doar la stadiul de "denumire metaforica" si prefer sa pastrez in intimitate amanuntele despre"bedrock-ul" nostru de cuplu

Moving on si revenind la sintagma "Casa de piatra": din cate stiu eu, Flintstones au cam ramas in urma la capitolul "constructii civile", iar piatra nu prea mai e folosita ca materie prima pentru construirea in intregime a unei case. Mai mult decat atat, sa-ti permiti o casa in momentul de fata e o chestie delicata. Nu stii cum evolueaza/involueaza piata imobiliara, iar dobanzile bancilor sunt variabile dupa bunul plac al buzunarelor de bancher.

Faraonii mai faceau chestii de-astea. Isi construiau piramide cu ajutorul puhoiului de sclavi ca sa aiba unde sa moara. Prin analogie, puhoiul de sclavi ai destinului sunt toti cei cu care interactionezi si care-ti "construiesc" tie felul de a fi. Planul constructiei il ai tu, materialul e tot al tau, dar ai nevoie de ei sa ti-l modeleze. Cand se apropie finele vietii de burlac, te retragi in sanctuarul casei tale de piatra si-ncepi o alta viata alaturi de "zeul tau suprem" pentru care esti in stare de orice.

Am decis sa imi adun si eu cate-o caramida. In fiecare zi.
Nu vreau sa fie din piatra, nu vreau sa fie din chirpici, nu vreau sa fie din carton american... vreau sa fie din CACAT! ( plastica exprimare, stiu :-j )
Zice-se ca e mai bine sa ai o casa din cacat pentru ca nu-si baga nimeni nasul. Bine, bine, dar nu pute?!? Andrei spune: "NOP! Le pute lor, alora care-si baga nasul neinvitati." It's our shit afterall; we learned to love it

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Acest formular NU trebuie luat in seama. Pur si simplu nu am o optiune care sa il poata scoate de pe pagina. Ma scoate el din sarite, asadar.